Gyakran ismételt kérdések
LEHET, HOGY MÁR MEG IS VAN RÁ A VÁLASZOM!
Annak érdekében, hogy megkíméljem Önt az utánajárástól, összegyűjtöttem Önnek a leggyakrabban felmerülő kérdéseket.
Annak érdekében, hogy megkíméljem Önt az utánajárástól, összegyűjtöttem Önnek a leggyakrabban felmerülő kérdéseket.
Kérem, hogy a lehető legjobb minőségben küldje, legyen éles, nagy felbontású, így tudjuk elérni a kívánt minőséget. A mintaképet minden esetben 24 órán belül elküldöm e-mail címére. Sajnos van olyan eset, amikor egy rossz minőségű képet nem tudunk szerkeszteni, ilyen esetben telefonon veszem fel Önnel a kapcsolatot!
A terméket gondosan becsomagoljuk, kibéleljük, a bögréket buborékfóliába csomagoljuk. Sajnos ennek ellenére előfordulhat a bögre repedése szállítás közben, vagy a termék sérülése. Amennyiben ilyet tapasztal, kérem, küldjön egy fotót a nálunk vásárolt termékről e-mailben info@behappytea.hu címünkre, jelezve ezzel a problémát. Én 24 órán belül felveszem Önnel a kapcsolatot. Természetesen a terméket kicseréljük, vagy újból legyártjuk, díjmentesen kiküldjük!
Bögre esetében egyedi igény esetén 2-3 munkanap, készleten lévő termék esetén 1-2 munkanap alatt tudom a futárnak átadni. A textileknél több időt is igénybe vehet. Kézzel készítem Önnek a terméket, a szabás, varrás időigényes. Amennyiben nincs készleten, vagy egyedi színben szeretné kérni, az körülbelül 7 munkanapot vesz igénybe. Megértését ezúton is megköszönöm!
Kérem, forduljon hozzám bizalommal! Magam készítem el Önnek a terméket, hazai importból szerzem be az alapanyagot, mert fontos számomra hogy a vásárló elégedett legyen. Ezért bármilyen probléma esetén keressen elérhetőségeim egyikén.
Amennyiben van még megválaszolatlan kérdése, kérem vegye fel velem a kapcsolatot!
Közösségi média
Írjon üzenetet nekem!
Igyál egy finom teát, és zárd ki a világ zaját!
© Minden jog fenntartva! | Adatkezelési tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat | Készítette Hegyi Zsolt